Baranbebek Mihri-balim_ Ben muayeneye 250 veriyorum nst bugün ilk kez çektim ama herhangi bir ücret istenmedi ekstra
Ayse_humeyra Mihri-balim_ kendi isteğine göre değil de doktor gerekli görürse çektiriyor. Ben 36 dan sonra her hafta gittim. O haftaya kadar hiçbir sıkıntı yoktu
sema_nur_koc Mihri-balim_ onlar gerek duydu ben kusma ve ağrı yaşadım sancıları felan ölçmek gerek dediler bilmiyorum yani ama söyle
Sedaaaa2 Mihri-balim_ haftana gore dırek zaten ilk nst gıdıyosn ordan muayeneye 32 den itibaren baslıyorlar
Mihri-balim_ Demirgul27 ya randevuya bakıyorum gebeler alamaz yazıyı kadın doğum bölümü bu ne saçmalık 😒
DidemGuney Mihri-balim_ devlet hastanelerinde gebe poliklinigi ayri var doktorun ismine tiklayinca orda yaninda cikiyor gebe poliklinigi diye..
DuyguLina_ Mihri-balim_ devlette Her kadın doğum doktoru gebelik takibi yapmıyor çünkü. Farklı farklı şeylere bakıyorlar. Gebelik takibi yapan doktor da boşluk bulup Alman gerekiyor. Devlete gitmedim hiç ama bu şekilde biliyorum.
Karacagamze Ben devlete gidiyorum 32 ci haftadan sonra doktor gönderiyor seni nst ye özelde hem muayene ücreti hem nst çok pahalı malesef
Karacagamze Kendin kafana göre gidemiyorsun doktor gönderiyor seni ve hafta bağlı nst ye girmen canım
Mihri-balim_ Karacagamze 34 deyim işte özele gidiyorum normalde ücretler pahalı devlette cektireyim dedim
Mihri-balim_ DidemGuney saol canım teşekkürler 34 deyim malesef hem muayne hem nst ücreti beni zorlayacagi için iki hafta da bir devlette cektireyim dedim sonrakini
DidemGuney Mihri-balim_ rica ederim.. bende ozele gidiyordum ama zamlardan sonra mecbur devlete dondum o sekilde randevu buldum
cennetomrummm21 Mihri-balim_ Benim Her Defasında Almıyorlar 38+2 Haftalık Hamileyim Kaç Defa Gittim Almadilar Sadece Bir Defa Geçen Gittiqimde Aldilar
Witheda Mihri-balim_ yazdığınız fiyatlardan pendik medipolde olduğunuzu düşündüm profilinize baktım doğru tahmin etmişim. Pendik belediye sitesinden Pendikkart çıkarırsanız medipolde bir miktar indirimi oluyor. Muayene+nst ücreti 290₺ yerine 232₺ oluyor bilginiz olsun😊
herhangibirkullanici 31.haftadan itibaren her kontrolde nst ye bağlanıyorsunuz takipli olduğunuz devlet hastanesinde.