Kumruanne canım korkma benimde 141 çıkmıştı diyet yapıyorum şuan daha iyi gidiyor diyet biraz zorluyor ilk başlarda ama sonra insan alışıp gidiyor. Gönlünü ferah tut bir şey olmaz inşallah. Benim bebeğimin suyunda birazcık fazlalık var gelişimi biraz önde ama çok şükür bu günlerimize üç haftadır diyet yapıyorum şekerim düzene girmeye başladı ama hâlâ bebisin suyu falan duzelmedi onlarda zamanla düzelir inşallah. Panik ve stres yapma inşallah herşey güzel olacak diye düşün 😘