Ceren_86 ben 5+2 de gittiğimde kese 6.2 cm di. Buda 4+4 haftaya uyumlu çıkıyordu. Sonra başka doktora gittim keseyi olcmedi bile yolk kesesi ve bebek görünmüyor haftaya gel bakalım desi. Hatta kese büyümüş mu dedim yolk sac ve bebeği görmedikten sonra bu önemli değil ki dedi olcmemis. Artık cuma günü gittigimde netleşir. Boş gebelikse de Rabbim öyle nasip etmiş napalim. Saglikli bir kızım var çok şükür Allah ima🤲 Allah ona uzun ömür versin. Ama tabiki de umutla beklediğimiz güzel haberleri de duymayı nasip etsin inşallah. Sizi tekrar takip için çağırdı mi?