SEVGIMSEN benm ilk gebelik kaybında öğrendim cnm 12 haftalikti kaybettim tiroitim olduğunu öğrendim 4 lerdeydi ilaca basladim o zaman şimdi tüp beb ile hamileyim on haftalık transferden önce 2.70 di 13 Kasım’da ya ni gebelik çok şükür oldu ben bir ay sonra baktırdım 1.78 çıktı 16 gün önce tekrar baktırdım 1.96 çıktı on beş gün sonra tekrar baktiricam ilacı bıraktığım an yükseliyor şuan çok şükür iyi doktorlar 2.50 bin altında olması lazım diyor