Papatyaytt 34+4′üm biran önce doğsa diyorum. Sağ böbrekte genişletme, TSH yükselmesi, sağ ayakta eklem-kikirdak iltihabı, amaçsız ara ara kusma, geceleri uykulardan uyanma… Ne ararsan var maşallah bizde 3.trjmister de🤣🤣 Yürüyüş yapıyordum ancak 12 gündür evde topal ördek gibi yürüyorum ayak şişti eklem enfeksiyonu dedi doktor geçerse inşallah başlarım belki yine ara ara. Şuan hastane hariç 2 hafta oluyor evden dışarı adım atmadım