Merhaba kızlar bebeğim şuan 3aylık bumbo oturma koltuğu almayı düşünüyorum doktorumuzun izni ile 4.aydan itibaren destekli oturtabileceğimizi düşünüyorum herkes çok meth ediyor söylenildiği kadar var mı? Kullan varsa tecrübelerini yazarsa çok sevinirim 😂🌸🙏🏻