Ozge_ozge Adetime daha 11 gün var bel ağrım için gitmiştim tedavi olmadan önce gebelik bakılsın istedim değer bu çıktı bu şekilde olur geç döllenme olan varmı acaba
lunam Ozge_ozge zamanında döllenmiş bile olsa 11 gün çok erken zaten kanda çıkması için bile. Adetiniz yaklaşınca ya da geçince tekrar yaptırın derim, hayırlısı olsun hakkınızda.