nurbissan Arkadaşlar merhaba, 8+4teyiz dün çok hafif kahverengi akıntım olmuş bugün de afedersiniz peçeteyle silerken hafif kanlı bi akıntı geldi ama ağrım falan yok çok şükür normal mi sizce? Başına gelen var mı?
Bsrdncrn Merhaba, bende 8+3 yetim üç gün önce iki defa kanamam oldu hemen doktoruma gittim iğne yaptı ve Progestan verdi. Bence doktorunuzla iletişime geçin :) geçmiş olsun
nurbissan Çok geçmiş olsun size de doktoruma yazdım cevap bekliyorum ben de bakalım gel derse gideceğim