Merhabalar bende kan pıhtılaşması var dedi doktorum Mart ayında bir dış gebeliğim oldu Mayıs ayında bebeğin kalbi durdu 2 aylıkken kürtaj oldum çok kötü günlerdi şimdi tekrar hamileyim ve çok korkuyorum göbekten iğne yapıyorum ve coraspirin kullanıyorum bu durum yaşayan var mı benim gibi