Ebruuuusalman Kizlar 21 haftalik hamileyim hamileligimden beri ilk defa ton baligi yedim bi zarari olurmu bebege ya salataya karistirip yedim zaten surekli evhamliyim bide bole yapinca iice kendime kzdm snradan
3mlek2bebkannesi Ebruuuusalman zannetmiyorum canm eşim yerken benimde canım çekti bi kutuda ben yedim doktora sordum birşey olmaz dedi
gamzecee Ebruuuusalman bir kere yemişiniz bişey olmaz galiba ama zaten dip balıklarını yasaklıyorlar civa oranı çok olduğu için bir daha yemezseniz mis gibi olur 🌸
1mercimek_annesi Ebruuuusalman canım ben özele gidiyorum ve hamilelik için diyetisyenle çalışıyorlar o yemek listesi veriyor ne zararlı falan vs diye balıkları sordum internette falan civa açısından kimisi zararlı diyorlar falan diye oda kızdı istediğiniz balığı yiyebilirsiniz abartiyorlar herşeyi dedi hatta ben haftada iki kez balık yiyorum gelişim açısından çok iyiymiş yeter ki yiyin diyor
ipekveatlas hayır bisey olmaz sürekli yenmemesi gerek civa yüksekliğinden dolayı ama arada tüketebiliriz bende iki gün önce yedim salata da öncesinde de yedim
Ebruuuusalman ipekveatlas evet bende yenmemesingerekli diye duydum ama canim istedi evdede olunca yemis bulundum sonradan pisman oldum ama iste
Ebruuuusalman 3mlek2bebkannesi ay iyi bari ya malum intertnetten bakinca cok farkli seyler okuyorum daha cok korku basiyor
Ebruuuusalman gamzecee evet ben onu sonradan okudum korktum ama is isten gecmis oldu nidaha kolay kolay yemem 😊
irem-Dora Oturup bir oturuşta kilolarca yemediğimiz sürece içindeki cıva miktarının bir zararı olmazmış. Doktorum abartmadigin sürece yiyebilirsin tabii dedi. Canını hiç sıkma, ben haftada bir kerecik de olsa yiyorum başka balık tüketimiyorum çünkü 😊
dilarakocc Ben yiyordum da civa falan zararlı diye okuyunca bıraktım şahsen bide konserve ürünleri zararlıymış heralde hani çok canım çekse yerim ama canımda istemedigi için dogal beslenmeye çalışıyorum 😊 haftada 2 kez balık tüketiyorum
Ebruuuusalman dilarakocc benimde canim.cok istemez ole ama bugun esim.eve almis alinca ister istemez insanin cani cekio😊
sh-1707 Ebruuuusalman ben hamileliğin ilk başlarında sürekli yiyordum çok şükür bir sorun olmadı canım
Ebruuuusalman sh-1707 icim rahatladi canim ya valla bide ayrintili uktrosonum yaklasio ya bse olursa korkusu surekli bebege bse olurmu bise oldumu endiseleri var zaten sürekli bide internette balikla ilgili okuyunca korktum iyice