Merhaba kızlar bende doğum hikayemi yazmak istedim uzun olabilir şimdiden söyleyim 🥰 ilk hamileliğim hiç ama hiç bir bilgim yoktu doğuma girdiğimde hiç araştırmadım başıma neler gelebilir diye tek dediğim bu bebek burdan öyle yada böyle çıkacak diyordum korkuyor musun diye soranlara sadece kolay doğum naısl olur diye bakmıştım Ahu dudu çayı ve hurma çıktı hep karşıma inanın hiç Doğum şeklini düşünmedim ikisine de pozitiftim korkum yoktu ameliyattan falan 28 den itibaren doktor hep alttan muane ediyordu bebek yerleşmiş dedi 32 de erken doğum riski oldu 2 hafta yattım sayılır ama iğne falan vurmadılar 38+1 1 cm açıklık vardı 39+3 sabah 6 da suyum geldi 7 de hastane gittim hiç sancım çıkmadı beklemeye başladık 9 buçukta sancılar başladı adet ağrısı gibi 11 buçukta biraz daha sancılıydı epidural istedim 5 cm olması lazım dediler bi serum verdiler orda biraz uyudum biraz sancı çektim ama çok dayanılmaz ni şey değildi saat 15:20 de 5 cm olmuştı epidural vurdular hiç ama hiç acımadı sancı geldiğinde söyledim durdular sonra tekrar devam etti iğne yapan ebe sordu sancı azaldı mı diye defalarca bende hayır daha şiddetli dedim asla inanmadı Almanya’da doğum yaptım ve Almancam fazla yoktu o yüzden sürekli sordu en son eşime sancı çok dedim yok azalması lazımmış dedi deidm o zaman beni tuvalete götürün büyük tuvaletim geldi eşim ebeye söyledi ebe direk anladı kontrol etti ve tam açıklık direk koştu doktoru aradı ama doktor gelmeden doğum oldu yatağa bişeyler serdi ve ıkın dedi ilk iki ıkınmayı yanlış yapmışım sadece bağırıyorsun dedi ağzını kapat dedi ve sonra 2 ıkınmada kızım dünyaya geldi 15:44 de göğsüme koydular eşim göbek bağını kesti 1 saat flan durduk ıkınma kısmı çok kolaydı bende sanki içimden bi şey kaydı gitti kesisiz dikişsiz doğum oldu kadın eşime sanki 10. Cu doğumu demiş hiç böylesine denk gelmemiştim demiş hatta herkese anlatmış herkes nasıl bu kadar hızlı doğum oldu diye tebrik etti ben çayın ve Meryem ana otunun faydası olduğuna çok inanıyorum Çünkü tüm hamileliğim boyunca yattım nerdeyse ve inanın pozitif düşünmek hep kendime 10 saat 15 saat sonra herşey bitmiş olacak diyordum hamileyken ve sancı anında dua etmek Allah sabrını veriyor ben doğumdan değil doktorlardan ebelerden korkuyordum dilim yok bana kızarlar bağırırlar diye hep dua ettim iyi insanlar olsun diye hepsi bi melekti ne ben onları üzdüm zorluk çıkardım her dediklerini yaptım ne onlar beni üzdü Allah herkese kolay doğum nasip etsin inş 🙏