Kubraaabkc İzmir deki cinarli hastanesinde hangi doktoru önerirsiniz hanımlar ve iyi bir hastane mi doğum yapan var mı önerilerinizi yazarmisiniz çok kararsizim can hastanesi için doktorlar iyi fakat hastaneye doğum sonrası için çok şikayet oluyor
ikizleribeklerken Kubraaabkc ben çınarlıya evrim hanıma gidiyorum şuan 17. Haftamızdayız güzel gidiyor hastane ve doktorumuzdan çok memnunum çevremde aynı hastaneye gidip farklı doktorlarda doğum yapanlar var onlarda çok memnun kalmışlardı tamamıyla doğum hastanesi olması benim tercih sebebim oldu yenidoğan yoğun bakımına kadar mevcut hastane gerçekten temiz ve ilgili tavsiye ederim
Kubraaabkc ikizleribeklerken ikizleribeklerken evet doğum hastanesi olması güzel birçok doktor var insan kararsız kalıyor ben 26.haftamdayim tüp bebek oldum bu zamana kadar tedaviyi yapan doktorla devam ettim ama doğum için değiştirmem lazım çünkü ücreti çok fazla şimdi karar veremiyorum