Babymy Happy25 yerleşme kanaması da olabilir düşük riskinde olabilir , doktora gözükmende fayda var , benimde yanlış hatırlamıyosam 6 7 hastalıkken olmuştu doktor progestan başlatmıştı . Riske atma mutlaka doktora görün için rahat etsin en azından