Yesimtzn benimde haftam size yakın.çat bölgesi dediğimiz yeri kastediyosanız benim de öyle.internetten okudum biraz gebelişin ortasından itibaren normal filan yazıyor.ama ilk hangimiz bir doktora danışma fırsatı bulursak burdan söylediğini paylaşalm🙏🏻