Dmtgrsy ikisinde de tecrübem yok ilk doğumum olacak ama eğer sezaryen olursa ben büyük ihtimalle tam bayıltma tercih edeceğim. Nabız yükselmesi problemim var o ameliyat heyecanıyla uyanık olursam birden nabzımı kontrol edemem diye korkuyorum. Ama yarım yapan arkadaşlarım var çok memnun kalmışlar