moom222 Arkadaslar bı türlü iştahım gelmiyor onuncu haftadayiz enfeksiyon vardı boğazımda antibiyotik kullandım ama sanrim çok hafif kaldı yada bademcigim sis anlamadım nasıl yemek yicem bn iştahım nasıl geri gelir
Ekilemradahuc moom222 kendini zorla önce sıcak bişeyler iç süt mesela boğazını yumuşatsın sonra yemeğini ye bebeğin için❤️
Mihri-balim_ moom222 bende çok istahsizdim 3 aya kadar zorla yiyorum bebek vitamin alsın diye daha çok muz süt yoğurt tuket meyve ye yemek olarak hep az yağlı fresh olsun 3aydan sonra bı açılıyor ki iştah sorma 😂
moom222 Ekilemradahuc enfeksiyon dan dolayı antibiyotik kullandım ama tamamen geçmedi sanırım yada boğaz sis anlamıyorum yavaş yavaş yemeye çalışıyorum ama baya zorlanıyorum
moom222 Mihri-balim_ ayh yemek olarak da valla corba inan arqda pilav meyveyi tüketiyorum bal prkmez yumusadin boğaz diyorum kız ivim dışıma cikti
Mihri-balim_ moom222 çok normal valla vitamin kullan imom kullanmıştım ben yiyemiyosub çünkü o dönemde takviye alabilirsin doktorun yazdıysa
moom222 Mihri-balim_ doktorum folidece yazdı cnm 400 mg on ikinci haftada birakicaz iki haftamız kaldi