nazligazioglu Güzel anneler bugun doktora geldim 2600 dedi kilosuna çok iri bi bebek olmayacak dedi anlamadım 😬 nette de 35 haftalık bebek 2500 e yaklaşmıştır yazıyodu.
Defne2018 nazligazioglu haftasına göre normal demek ki canım endişelenecek bişi yok yani iri bebekler şuanda 3 kilo ve üzrinde olurlar ve sezeryan olma ihtimali yüksektir
Cokistersengelerbence nazligazioglu bende bugün kontrole gittim. 34+6 2500 kg boyu da 45 cm dedi. Haftasıyla uyumluymuş
nazligazioglu Anladım cnm sezeryandan dolayı dedi o zaman bende anlamdm hani iri bi bebek olmıcak derken hani neblm insan bi endıse edıyo sıkıntımı vs diye.
Sertbas41 nazligazioglu hiç kafan karışmasın zaten ultrasonda yanılma payı da var bende çok kişiye danıştım ki zaten çok iyi kilosu 🙏🏻☺️🐣
Hazalcemal nazligazioglu ben 33 haftada gitmiştim kontrole 2.300 kilosu iyi dedi doktor simdi 36+2olduk haftaya kontrol var bakalım kac kilo olmuş yalnız suda var kilo pek aynı cıkmaya biliyor canım benim ultrasyonda
nazligazioglu 4-minikannesi-32 ınsallah güzel gecer kontrolun canım 😍😍 saglıkla alalım kucagımza gerısı boşş