SayeMom minikbebegim19 ben kaynatmadım suyu kaynattım hepsinin temizlik talimatında kaynar suda 5 dk bekletin dediği için sonra aldım kurutup emzik kutusuna koydum biberonuda kapağı oldugu için kapattım çantaya koydum
PrensesFiona minikbebegim19 emziği kutusuna koydum biberonunda kapağını kapattım buzdolabı poşetine koydum canım.
minikbebegim19 PrensesFiona he ya kutusu var doğru pardon 😂😂 tamam biberon kaşık biberon var normal biberon var ikisini de koyayım mı birde minik suluk var
PrensesFiona minikbebegim19 1 tane biberon yeter kız 😅zaten en fazla 2 gün kalınıyor. Normal biberon koy bence mama verilecekse zaten hemşireler enjektörle veriyor.Biberona ihtiyaç bile olmaz büyük ihitmalle ama nolur nolmaz koydum bende.