Gmzrmzn Ufak bi elektrik çarptı 12+4 gebeyim hastaneye gitmelimiyim hemen elimi çektim ama tedirgin oldum boşa mı evhamlaniyorum acaba
papatya981 Gmzrmzn yok canım yüksek bir çarpılma olmadikca tehlikeli değilmiş geçen yine biri yazmıştı
kuzeymomsss Gmzrmzn benim de olmuştu haftamı hatırlamıyorum ama bebeğimin hareketlerini hissetmediğim için hemen acile gitmiştim ultrason ile bakıp kan tahlili yapmışlardı. Çok ufak bir çarpmaydı ama içim asla rahat etmemişti
Gmzrmzn papatya981 çok şükür tsk ederim hareket hissedecek haftada olsam korkmazdım da hissetmiyorum da tedirgin oldum