35SD28 Deletedmom5545 benimde oluyor doktor normal olduğunu söylemişti. Magnezyum tablet alıyorum o bazen azaltıyor ağrıyı. Çok oturunca da ağrı oluyor.31+4üz
Edaliko Kızlar bende 29+5deyim . Bugün sabah bir de akşam olarak minik minik sancı gibi bisey oldu anlık bisey yani sonra geçti normalmi sizce karnımın alt kısmında
Edaliko 35SD28 oyle mi . Böyle ince bir sancı gibi ama anlık değil mi canım karnin alt kısmında uzun sürmeyen bisey . Geçenlerde yaptırdığım testte enfeksiyon çıkmıştı bende de bol su içmeye çalışıyorum
35SD28 Edaliko evet anlık keskin bir ağrı oluyor geçiyor. Sonra artıyor sürekli oluyor. Karın alt bölgesinde ağrı olunca enfeksiyon çıkıyor ama başka bir şey de olabilir. Devam ederse Dr a görünün derim.