Ozlemfde Özellikle kontrol muayenesinde, son haftalarda her geldiğimizde ücretli olması kontrolden sayılmaması ilginç değil mi? Bence abartılı bir fiyat politikası
12mommy Ozlemfde ya birsey gordum az önce de sanada sorim doğum icin fiyat görüştüğünde sana dedilermi ? ekstra fiyatları falan bana demediler az önce bir bayan yazmış da 1+1 oda var süit oda var baba icin oda falan yanımızda birini istiyorsak eğer doğum icin 5 bin tl ekstra falan 🤭
DamlaAli Ozlemfde istinye ünv medicalpark de öyle. Muayene 320 mi 350 mi ne + nst 130. Nst muayeneye dahil değil
Yenianneadayi2208 baharugrr evet normalde maalesef her gittiğimde bende Nst ücreti ödüyordum.ama sizinki bana aşırı pahalı geldi.🙄 Dışarda çektirin muayeneye gitmeden önce.Tam soyguncu olmuşlar vallahi,,, yazık
ilkanneligimmm DamlaAli evet bende oraya gidiyorum gop şubesine siz hangisine gidiyorsunuz acaba aynı doktor mu? ☺️
[silindi] Merhaba Ozlemfde Medipol Mega’da daha bu hafta her odanın tek kişilik olduğunu duydum süit odanın farkı nedir acaba biliyor musunuz?
Ozlemfde @“[silindi]”#p20291394 süit oda da ikinci bir oda var, orda da misafirler için koltuk falan varmış