Busbus03 Ben gebelikten önce gidiyordum 3 ay dolana kadar gitmedim doktorum öyle demişti şimdi gidebilirsin sorun olmaz gidebilirsin artık zararı yok dedi hamileyken 4.ayımda başlıcam sizlerden giden var mı şuan ya da hamileyken gitmiş olan
Ssultannnnn Busbus03 lazer ışınları zarar verebiliyo diye biliyorum bende o yuzden biraktim risk almaya gerek yok bence
Busbus03 Esenkaplan doktorum sakınca görmedi de bende doğum zamanı temiz olur diye düşündüm iyi olurdu
Busbus03 Ssultannnnn doktor risk yok gidebilirsin dedi radyasyon olmadığı için nette de öyle yazıyor en azından doğuma yakın gider temiz olurum dedim giden varsa içlerinde
Ssultannnnn Busbus03 sen bilirsin tabii ben riske atamam en ufak bi zarar gelme dusuncesi bile yeter. Simdilik agdaya döndüm sonrasinda lazere devam edecem ben
Feride01 Bende 3. Aydan sonra devam ettim lazere, doktorum bi sakincasi olmadigini soyledi, hala gidiyorum 31. Haftadayim