eslemsi Ay hadi darisi basima bi kizim var 28 aylik birde oglum olsun cocuk faslini kapatim istiyorum. Adida cok hoş saglikla gelsin bebislerimiz.kac haftaliksiniz
Guzucuk25 eslemsi bende öyle dedim Bi kızım var 15 aylık oğlan olsun daha yapmim supraaayzzzz Bi kızım daha oluyor çok şükür
eslemsi Meryemtolga ben 13 olcam daha erken sabirsizlikla bekliyorum 15 haftalikken randevum var bi postta ben acarim insallah boyle🥰
Ilkayy- Ayy 15. Haftam haftaya randevum var çok merak ediyorum 2 tane bal gibi kızım var rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏