Gy341333 Merhaba yarın spinal sezaryan ile doğum yapicam covid testim negativ cıktı Fakat nezle yim şuan burnum akıyor Bu şekilde doğuma giren arkadaşlar varmıdır? Bir sıkıntı olsurmu acaba doktoruma yarın sabah söylicem