Kızlar selam.ben normalde 25-26 günde falan bir regl oluyorum. Geçen ay regl tarihim 21 Aralık idi. Bu ayda takvime göre 16 sında olmam lazımdı 5-6 gün geri atiyor ama 14 ü itibariyle sadece kahverengi lekelenme oluyor az az 1 gün 2 gün duruyor tekrar oluyor. Dun dedim ki tamm hastalandım kahverengi leke çok geldi ama yine kesildim. İlk kez böyle oluyor başına gelen var mı