Hemen profil ,hemen soru acti dersiniz. Ama baska hic biyerde icimdeki uzgunlugumu anlatamiyorum. Esim etkilenmesin diye konusmayi biraktim bu konu hakkinda. 3 yillik evliyiz biliyorum cok erken diyceksiniz ,gezin tozun diyceksiniz. Ama bu yaz evlenen tanidiklar bile artik hamile kalmis cinsiyet partisi yapiyorlar. Kiskanmiyoruz demeyelim de uzuluyoruz diyelim😢 evlat imtihani budur iste. Allah hakkimizda hayirlisini versin😢 instagram da gordukce inanin moralim pert oluyor. Instagrami gecici olarak kapattim,kimseylede gorusmek istemiyorum herkes konusmasada ima ediyor. Saglik sorunlari derseniz. 2 kez kimyasal gebelik gecirdim. Sonra genetik testi yaptik 4 tane mutasyon cikti neyse aspirin iciyorum. 1 kez asilama
Yaptik kimyasal oldu zaten. Kimin gonlunde varsa bana bi Ayetel Kursi okurmusunuz? Ismim Ozlem❤️