Msl_ege sada hastanesine gidiyorum ama değiştiricem sanırım . 20 haftalık riskli gebeyim . sada da fiyatlar inanılamz arttı kalite aynı . aşırı soğudum hastaneden . çınarlıya gidip bilgi verecek olan var mı ? yada başka önerisi olan ?
Msl_ege Sngl24 ha gi doktora gidiyorsunuz acaba ? ücretler nasıl muayene doğum ? fotoğraf çekimi yaptıracak mısınız ? onun için ücret aldınız mı ? şimdilik bu kadar :)
Sngl24 Msl_ege diğer hastane fiyatlarını yazıyorlar ona göre normal bence iyi fotoğraf işini sormadım herşey içinde mi dedim doktora evet dedi detaylı konuşmadım