Mervekkkk Merhabalar reglime 9 gün var erken gebelik testi yaptım Bugün negatif çıktı sizce erkenci mi davrandım
Selda96 Mervekkkk ben regle 9 gun kala test yaptigimda negatifti 8 gun kala yaptığımda cok silik hayali bi cizgi vardi. Tabi ihtimal bile vermedim daha sonra regle 6 gun kala erken gebelik testiyle emin olmustum
annesinin_beybisi Mervekkkk evet erkenci davranmissin , erken gebelik testleri genelde yanıltıcı oluyor ve sonucu net gostermiyor . senelerce test yapmis biri olarak bence en dogru gosteren net gösteren 5 liralik ucuz testler , 4_5 gün kala yap
qmz20f05 Valla benım reglıme 14 gün vardı bugün 7 kaldı tam 7 gündür yapıyorum hepsı negatif adetımı beklıyorum artık yokSa test almaktan batıcam 😁
Meral96 qmz20f05 canim 14 gun kala daha anca yumurtlama oluyor 😃😃 ve iliski olmasi gerekiyorki bebek olsun. 😃
qmz20f05 annesinin_beybisi cuma hastanede randevum var pazarda renk günüm 2 gün kala gıdıyorum o zamana çıkar herhalde kanda falan fazla açanıyım bısey bılmıyorum valla
qmz20f05 Meral96 26 aralıkta renk bıttı benim ılk defa 1 ocakta birliktelık oldu sonra 9 ocağa kadar dışarı boşaldım 9 dan bugüne kadar hep ıcıme bosaldı dün az bı kahverengı akıntım oldu bugün yok catlıyorum varya acemıyım bilmiyorum meraktan ölcem 🤣
Meral96 qmz20f05 yerlesme kanamasi ola bilir. Test yapsan cikar. Benim o kahve renk lekenelenmeden sonra testte hemen cikti yerlesme kanamasiymis evde testin varsa yap