Kizlar merhaba 30 haftalik oldum doktorum tetanoz iğnesini haftaya ol dedi normalde 29.haftamda olacaktım kasılmam olduğu icin musade etmedi her akşam Adalat içeceksin dedi gece yatarken de Progestan dedi . Var mı benim gibi adalat içen erken dogum riskini önlüyor muş öyle dedi ama ilac kalp ilaci kafam karıştı