RabiaHasaann Ben şu marka yağı kullandım hiç çatlak oluşmadı diyebileceğiniz bir yağ varmı karnımda çatlak oluşmasını istemiyorum 🙂
AdenEva RabiaHasaann kimse istemiyor ama olacağı varsa oluyor. Çatlamanın %50 si bakım yağlarıysa diğer %50 si genetik bünye meselesi ama en çok önerilenler bio oil ve lierac sanırım. Onun dışında da vazelin ve bebe yağı tarzında da nemlendirmek iyi olabilir
Morprenses RabiaHasaann ben bio oil kullandım sonra kantaron almıştım. Kantaron daha nemli tutuyor bio oil 1 saat sonra yok oluyor sanki bence değmez parasına. Çatladım mı evet 32 de çatlamaya başladım ama az sadece yanlarımda var. Kantaron kalçamda ergenlikte oluşmuş çatlak lekerimi açtı asıl 🙄😂 azalttı görünümünü
Elizcim Ben kantaron ve hindistan cevizi yagi kullandim 6. Aydan sonra basladim kullanmaya hic catlagim yok 38+4 oldum hem dogal hem maliyetsiz hde tuylenme vs yapmadi siddetle oneririm nemli tutmak onemli kuruyunca catliyor
Morprenses RabiaHasaann ben 16 da bio oile başlamıştım bence başlayın 🤍 annemin mesela kasıklarında da çatlak var sırtı yanı komple. Benim sadece yanlar çatladı muhtemelen genetiğim annem gibiydi ben yağla bu kadar ötelemiş oldum
BusePolat RabiaHasaann Ben bebek yağı kullanıyorum ve 12. Hafta da başladım çünkü karnım hemen çıkmaya başladı hergun sabah akşam düzenli olarak kullanıyorum şuan 18.haftadayim bakalım ilerde ne olacak
RabiaHasaann BusePolat Ben çok fazla kilo aldım 4 ayda 12 kilo aldım dolayısıyla karnım çıktı bende başlasam iyi olacak
Teusa Ben yanlardan küçük küçük catladim. Karnımda henüz bişey yok. Hindistan cevizi yağı ve Tatli badem yağı suruyordum