Ebru18 Nebyaa 300 TL muayene ücreti 30 TL nst ücreti Önceden ayda 1 gidiyordum fakat doğum yaklaştığı için 2 haftadır haftada 1 gidiyorum.
B-Y94 Nebyaa valla bacıko artık özelde dğeilm devlete gidiyorum daha detaylı güzel bakıtoröar ve ücret ödemiyorum. Özel artık bizi baya kastı yapıcak bişey yok
mirage333 Nebyaa benimki 450 tl şuan haftada 1 gidiyorum tüp bebek oldugu icin sanırim ( 1 hafta ücret öduyorum, diger hafta kontrol oluyor ucretsiz). Bu haftada geldikten sonra ayda 1 cagircam dedi doktor.
Busraferdi7 250 TL muayene ücreti 70 TL nst ücreti 34+5 olduk 34 den itibaren doktorum 2 haftada bir gelmemi söylemişti ☺️
Gizemin-minnakI @Nebyaa hamilelğimin en başından beri medıcalparka gidiyorum . 8.500 doğum paketi aldım. .sezeryan doğum dahil . Nst tAramalar dahil .
moom222 mirage333 hangi doktora gidiyo sunuz hangi şehir bende tüp bebek ama tüp bebek doktoruyla mi devam ediyo sunuznki siz o kadar pahalı ben tüp be knsojtorumdan ilk muayene sonrası ayrıldım başka doktorla devam ediyorum doktorda bizimle işiniz bitti demişti o yüzden özel hastanede ayarladım bnde doktor
gizemkrgzl 215 TL muayene ücreti ama eşim memur olduğu için 165 liraya geliyor. Suanlik ayda bir gidiyorum 😊
mirage333 moom222 tüp bebek doktorum gebelik takibi yapmiyor onun muayene ucreti 500 tl idi. Aynı hastanede baska doktor ile devam ediyorum( kayseri acibadem). Ne olur ne olmaz diye doktordan cok uzaklasmak istemedim.
Nihal-7 Nebyaa muayene ücreti 120 TL 34 den beri haftalık gidiyoruz o yüzden bir hafta ücret odemiyoruz nst de +20 TL 🤗
ikramomm Nebyaa 155 olmuş :( üstüne sigortam geçmiyor 175:( 2 haftada bir gidiyordum artık sanırım gidemicem🥲
RumeysaNur34 Nebyaa 650 TLydi 800 TL oldu 2 haftada bir gidiyoruz aaa son bir kontrolüm kaldı sonra doğuma gideceğim kısmetse
tugbaacng Nebyaa 140 tlidi, 215 olmuş, ayda bir gidiyordum 29. Haftadayım suan. Sanırım 32den sonra 2 haftada 1, 36dan sonra da her hafta gidilmesi gerekiyor.
cerenmina Nebyaa eşimden sendika indirimli nst+kontrol 285 indirimsiz 300 küsür sanırım. Her hafta 2 kere gidiyorum. Bir günü sadece nst.. 38 haftaligim şuan. 32. Haftadan beri böyle gidiyorum