Happymami İlişkinin 10. gününde başladı kasık ağrısı hala devam ediyor 7 haftalık olduk neredeyse. Bir düşüğüm var çok korkuyorum Progestan kullanıyorum bebeğin tutunması için hep yatıyorum ayağa kalkınca belden asaga ayaklarıma kadar ağrı giriyor sanki rahmine biri bişey sokuyormus gibi ağrı oluyor sürekli Çamaşırıma bakıyorum kanama olacak diye benim gibi olan var mı ne kadar devam etti sizde bu ağrı ve bunun haricinde hiç bir belirtim yok birde sol kasıgım ağrıyor bazen pıt pıt atıyor
tugbaacng Happymami merhaba doktorunuza sordunuz mu sürekli ağrıması, veya ayaga kalkar kalkmaz agrıması hakkında bir şey söyledi mi? Ben de bu kadar şiddetli olmamıştı regl ağrısı gibiydi 3 4 gün ağrımıştı.
Moco_44 Happymami Bende de ağrı var bende yeni öğrendim 2 haftalık daha tutunmamış bile inşallah tutunur. Ama bu ağrılar normal değil. Bence ayaklarını yüksekte tutu ve uzana. İnşallah birşey olmaz hamilesindir canım
Happymami tugbaacng Normal dedi dedi ama hiç normal durmuyor ilk hamileligimde böyle bir ağrım yoktu korkutuyor şimdi 🥺
tugbaacng Happymami insanın kendi hamilelikleri bile birbirinden farklı olurmuş canım. Kötü düşünüp kendini korkutma. Sadece ağrıların geçene kadar sürekli yatmaya çalış, ağır iş yapma, ayakta durma. Bol yastık koy bacaklarının altına bol bol dinlen..