Kızlar tam idrar tahlili yaptırdım doktor kontrolüme 10 gün var ancak sonuçları kendim aldığımda idrarda bol bakteri ve epitel 7-8 çıkmış referans 2-3 diyor mesela. Bakterinin bol olması endişe uyandırdı. Bir şikayetim de yok normalde. İdrar yolu enfeksiyonu mudur acaba? Doktoruma yazdım ama henüz cevap alamadım buraya da sormak istedim yaşayan var mi bol bakteri gebelikte ?