Cnhem Gamzeen bol bol yürüyüş yaptım ve merdiven inip çıktım sabaha kadar bütün hastaneyi baya bi gezdim 🙂
Elcnerdgn Bildiğim kadarıyla yatmayıp bol bol yürüyüş yapılırsa gaz kalmadığını duydum deneyimli kişilerden bide utanmayıp gazınızı çıkarın dediler hep 😊😊