Kubraatess bu belirtilere test istemedi mi ? Ben ekimde baş boğaz ağrısı için gittim test istediler. Yaptın pozitif çıktım. Eşim ve oğlumda pozitifti ağır bir covid geçirdik.bir ayda anca düzeldik.şimdi de baş boğaz ağrım var.hastaneye gitmiyorum.ilaç ta vermiyorlar gebelikten. Gitsem de test isticekler.ne yapsam bilemedim