Ben Hamileligimi erken fark ettim adetime 1 gün vardı. Test yaptım silik çıktı ertesi gün test yaptım yine silik sonra beta kan testi verdim 87.2 çıktı düşük değer 🥺
Ardından bir daha test yaptım evde oda silik çıktı kimyasal olmsından korkuyorum ilk gebeligim. Doktor tutunması için ilaç verdi kullan dedi. 2 gün kahverengi lekem geldi ardından kesildi. Yardımcı olursanız beni bilgilendirirseniz sevinirim 🥰 Cuma ve pazartesi doktora tekrar gidecegim doktor beklememi söyledi ama içim işte sabır etmiyor