Semaan Merhabalar haftaya ikili tarama testim olucak daha doğrusu devlet hastanesinde yaptırmak istiyorum ilk kadın doğumdan randv almanız gerekiyor dediler aranızda yaptıran varmı istanbulda yardımcı olurmusunuz
Hilal-95 Semaan ben istanbul okmeydanı hastanesinde yaptırdım her hastane yapmıyor bilgin olsun araştırma olması lazım normal kadın doğuma aldım o baktı hatta cinsiyetinide tahmın etmışti söylemişti
ArasAsya Semaan ben Bakırköye randevu aldım ilk başta kadın doğuma randevu alıyosun onlar kayıt açıyolar ama açtıktan en erken 2 hafta sonrasına randevu bulabiliyosun ben 11 haftalık gittim 13 haftalık bulabildim haftaya pazartesi giricem inşallah
BusePolat ArasAsya Bakırköydeki doktorlar nasil orda mi dogum yapmayı düşüyorsun ilgiler mi ben istanbul dışında yaşıyorum dogum için İstanbula annemin yanına gelicem orayı düşünüyorum
Ysmn33 Ben gecen hafta tuzla devlet hastanesinde yaptırdım . Normal kadın doğumda kontrolüm vardı .doktorum kagıt yazdı aynı gün ikili tarama ve detaylı ultrason yaptılar hiç beklemedim 🥰
ArasAsya BusePolat hayır orda doğum yapmıcam sadece perinatoloji için gidicem ilk defa orda muayene oldum gecen hafta ilgiliydi kadın dogum
Suledenizz Ysmn33 normalde takibinizi özelde mi yaptırıyorsunuz peki devlet bu tarz testleri yapıyor mu istediğimiz de bilginiz var mı acaba☺️ Özele gidiyorum da kusura bakmayın soru üzerine soru sordum ❤️
Ysmn33 Suledenizz ben bütün takibimi devlet hastanesinde yaptırıyorum 🥰 hertürlü testi yapıyorlar içim çok rahat 🤲🏻🥰