zeynnn5441 Merhaba hanımlar dün akşamdan beri karnımın sağ yan kismi sert acaba bebek o kısımda da ondan mı öyle anlamadim başına gelen var mı böyle ne yapmalıyım
Nisan4523 zeynnn5441 muhtemelen öyledir. Benimki de sürekli poposuyla ittiriyor sıkıştırıyor beni. Ultrasonda gördük 😃 hep aynı yerden sıkıştırıyordu. Sert oluyordu o bölge. Bi baktık poposuyla yapıyomuş 😃 yine de doktorunuza sorun bi gidince. Ama bi sorun olduğunu sanmam.
heleninannesi06 zeynnn5441 bende de aynı şekilde oluyor uzanıp azcik ovalayinca düzeliyor 😃 oraya sığmaya çalışıyor resmen
Gulsumelif zeynnn5441 bebek toplamıyordur sol tarafına yatıp karnını iyice masaj yap hafif hareketle yumusayabilir
B-Y94 zeynnn5441 bu haftalarda gayet dopal bebek artık yer ediyor yeri daralıyor iç organlara baskı uyguluyor rahim de büyüdüğü için kaynaklanıyor cnaım
Nisan4523 zeynnn5441 Evet evet bende de tam olarak böyle. İlerleyen haftalarda büyüyüp güçlendikçe o sertlikler can yakmaya başlıyor 🙈 canları sağolsun ne diyelim 😃 sağlıcakla gelsinler de
B-Y94 Hilaki54 korkma canım normal senin kanrın içi dar olduğu için de olabilir bende öyle oldu ara ara da hissettim şimdi normal
B-Y94 Hilaki54 aaa 😂 kız ilkini hatırlamıyormusun 😂 ayy ne gzüel bacım ya 2 tane maşALLAH kuzum 🥰 merak etme korkulcak bişey yok canım emin ol ben herkese dlei gibi sordum yani