Durununannesi46 Mavisinannesi2 215e aldım 10lu takım ama içeriği daha fazla. sayfayı inceleyin çok güzel modeller var ☺️
Mavisinannesi2 Durununannesi46 evet inceledim keşfete çıkıp kaydettiklerimde olmuş gerçekten çok güzellet kalitesi nasıl peki kumaşı nasıl nisan sonu mayıs başı gibi doğumun uygun mudur😇
Mavisinannesi2 Durununannesi46 kapıda ödeme yok diyor sizdede var mıydı yok muydu bidr 12li 240dedi siz ne zaman yaptırmıştınız
Durununannesi46 Mavisinannesi2 ben 2 ay kadar oldu yaptıralı. Benden sonra zamlandı fiyatlar. Evet havale yapmıştım ben de hesaptan
[silindi] kızıma aldıklarım burda en aşağılarda olabilir bakabilirsin [https://ty.gl/9rvyo8cpb4](https://)
Hzlkaya Mavisinannesi2 bebemerbebe sayfasından 3lü takım aldım hem kızıma hem oğluma yenidoğan için kendinden ellikli çok memnun kaldım isimlikli de kızıma Madrebebek sayfasından yaptırdım oğluma Uniqon sayfasından yaptırdım
cherrysu Mavisinannesi2 3’lü takım yaptırdım ben. Ben yaptırırken daha uygundu ama şu an 105 TL. Bence yine uygun. Bir bakın isterseniz internet sitesine. 3’lü, 5’li ya da 11’li şeklinde var. 🥰