duygu_ozgenc öncelikle geçmiş olsun. 3,5-4 aylık gebe iken ben göz muayenesine gittim. Göz ölçümü yapan cihazlarda radyasyon yok (şu renkli balon, ev bahçesi vs gibi görüntülere baktığımız cihazdan bahsediyorum), ayrıca doktorun odasında gözümüze baktıkları mikroskoplardada radyasyon yok. Göz mr, anjio veya tomografi gibi birşey istemeyecekse muayene olmanızda bir sakınca yok.