Nurerdogann 4+6 dan merhabalar😍 Neredesiniz kaçıncı gebeliğiniz? Kimler ne zaman öğrendi? nasıl geçiyor🥰🥰❤️
kahvesever__ Nurerdogann 24+2 yim ilk bebeğim olucak inşallah 🙏 4 haftalıken öğrendiğim hamileliğim zor geçiyor ilk günden belli
Moco_44 Nurerdogann Merhaba ben cuma günü öğrendim ilk gebeliğim beta 87.2 daha 2 haftalık kese bile görünmüyor dedi doktor🥰 inşallah tutunur bebeğim🥰 şuan endişe korku heycan herşey var . Kimyasa olmasından koekuyorum
Hacisss Nurerdogann merhabalar 8 haftalık olduk çarşamba kalp atışını duymaya gidicez bu 2 hamileliğim birde 3 yaşında kızım var☺️🌸