Bende henüz doğurmadım ama hep düşünüyorum bunları 😩 Annem diyoki ertesi günün yemeğini kocan akşam evdeyken yap kaldır dolaba. Gündüz en azından yemekle uğraşma. Babası ilgilenirken hallet işini gücünü akşamları diyo. Bakalım hayırlısı nasıl olucak herşey 🤣