Uyurken ara sıra uyandığımda fark ettim pijamam ıslanıyor bi ara yine sızıntı gibi su gelmişti doktora gitmiştim degil demişti yine aynısımı şüpheye girdim hastaneye gitmiyim boşuna süreç uzuyor diye o kağıtlardan alıcam ama ic camasırımamı koyuyorum nasıl oluyor acaba 40+6 bu arada yarın kontrolüm var yatış yapılabilir