sevval55_ bende senin gibi 4. Haftamda öğrendim. Sağlık ocağındaki doktorum folik asit önerdi onu kullanmaya başladım. 6 haftalıkken de ilk kontrole gittim. Hemen gitsemde birşey gözükmicek nasıl olsa diye. İlk kontrolde keseyi bebeği kalp atışını görmüştüm 🙏🏻🙏🏻🥰 ilerleyen haftalarda gitmen senin için çok daha iyi olur. Ama folik asit kullanmaya başlamalısın