Kızlar 7+6 oldum
8 haftaligim diyelim
Şurada 4 hafta kadar sonra 1.trimester dolacak
13.haftamda saçıma ombre yaptırayım diyorumya da hayalet geçiş ( biraz olsun açma işlemi var bunda da )
Sizce bir zararı olur mu ?
Ombre diplere değmiyor nasıl olsa diye düşünürken bı yandan da amonyak soluyacagim ama ciğerlerime diyerek tereddute düşüyorum