Ardaedaada
Merhabalar güzel anneler , izmirde oturuyorum . Buradaki bir organizasyon şirketi tarafından dolandırıldık . Hemde bu doğumuma iki gün kala oldu . Pazartesi sezeryana griyorum nasipse... ama bütün planlarımz yerle bir oldu ağlamaktan bitmiş durumdayım hastane odam için elimde üç beş balon dışında hiçbirşey yok . Aranızda izmirden bna en azından küvez tülü fiyonk ve cibinliğini paylaşablcek yada kiralama yapablcek arkadaşlarım varsa lütfen yazsınlar doğmamış bi bebeğin sevabına grer hamile duası alırlar gün geldiği için hiçbiryerden bulamıyorum ve diktiremiyorumda bittim resmen nolur yardım 😞