Eslem_1 hayır canım doktorum lierac ve mustela önerdi ama arkadaşım lierac kullandı çatladı ben de o kadar para vermek istemedim gözümün önünde sonuç alınamayınca. Forumda denk gelip okuduklarımda saf vazelinden iyi sonuç alındığını okuyunca bir de cildim çok kuru olduğu için anca nemlendirir diye tercih ettim, şuan için memnunum ama doğumdan sonra belli olur çatlayıp çatlamadığım muhtemelen 😊