Kızlar 10+1 günlüğüm. Ayın 25 i gibi 2 Li tarama testi falan yapılacakmış. Daha önceden düşüğüm var, uzun zamandır da kontrole gitmedim, çok korkuyorum şimdi. Mide bulantılarım falan var hep, bebeğime bişey olmuş olsaydı şimdiye belirtisi olurdu herhalde di mi:( bi de bu 2 Li tarama detaylı ultrason falan nedir nasıl yapılır? Bana renkli ultrason bile yapmadılar daha