Merhaba hanımlar 🧚🏻♀️
17 haftalık hamileyim. 15+4’te cinsiyet öğrenmek için doktora gittim. Doktor muayene sırasında bebeğin 16+4’te olduğunu söyledi ancak daha sonra bacak boyunu ölçünce de 15+4 dedi. Böyle farklılıklar normal mi? Doktora sorduğumda şimdiki haftalarda böyle bir haftalık farklılıklar olabilir, bebek daha iri olacaktır dedi ama sadece cinsiyet için gittiğimden dolayı doktoru pek tanımıyordum. Siz böyle şeyler yaşadınız mı?? 🤔