Dilekxx ben çok şükür iyi çıktı ilk çok endişeliyim yaptırayım mi yaptirmayayim mi diye sanıyordum çok şeker girecek vücuduma ama o içtiğimiz şey 2 dilim baklavaya eş degermis sonradan yaptırdım iyi ki yaptırdim belki şekerim yüksek çıksa bilmeyecektim arkadasimin yüksek çıktı diyet verdi doktor yani zararsız birşey bence yaptırın